روزای یه شکل
نوشته شده توسط : angel

گاهی وقتا فکر میکنم یه کسی یه جایی یه چیزی مثل ساعت برنارد داره که باعث میشه فک کنم یا خودم مردم یا ساعتم آخه خیلی وقته که همه چی زیادی تکراری و روزمره شده هرچند که هراز گاهی خودم یه تحول ایجاد میکنم ولی...

یه هفتس که دارم نتهای جورواجورو رو سیم لا میزنم و گوشم فقط به یه صدا عادت کرده خیییلی بیحوصلم اما عجیبه که این تکرار دیوونم نکرده عاشقترو مشتاقترم کرده.خوشحالم که دارم عشق واقعی رو پیدا میکنم..امروز واسمون کارگاه ازدواج گذاشتن با حضور جناب خیراللهی از تهران نمیدونم چرا به دلم ننشست شاید چون خیلی توقعم ازینجور بحثا بالاس.تو تعطیلات به سر میبرم اما همچنان خوابگاهم .5شنبه میرم خونمون.کارت خودپردازمم سوخت

 





:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 268
|
تعداد امتیازدهندگان : 81
|
مجموع امتیاز : 81
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/angel22-432247.jpg
آوا در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
سلام موزیسین عزیز
خوبی ؟
اون ساعت برنارد و احساسی که بهش داری برای هر کسی ممکنه پیش بیاد
وایه منم خیلی وقتها همه چی تکراری و خسته کننده میشه
کلا همش تکراره ولی ساده ترین تکرار باعث زنده بودنمونه ... اونم نفس کشیدنمونه که انقدر برامون تکراری شده که اصلا حسش نمیکنیم ولی کافیه برای چند دقیقه یکی این تکرار رو از مون بگیره و اونوقته که ....
طوری زندگی رو بساز که تکرار خسته کننده نباشه
چه نظر خوش آب و لعابی دادم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: